Шалене перо

В цій невеликій літературно-критичній розвідці я хочу розібратися  і скласти свою думку про такі поняття як «стиль», «стилізація», а також «чужий стиль і стилізація. Слово «стиль» відоме всім, так філологи вбачають над ним перш за все «стиль письма», але ж в моді воно означає здавалось би зовсім інше,  радше  індивідуальні особливості іміджу, те як людина одягається. А згадаймо ще й популярне слово «life style», що означає вже спосіб життя людини, її звички.

Ми бачимо, що «стиль» має багато значень  з різних галузей, та все ж не можна не помітити, що в них є щось спільне. Тож, я спробую сформувати своє загальне визначення стилю. Я вважаю, що стиль це спосіб скеровування чогось, закладена в голові  організуюча модель за якою ми щоразу йдемо і не важливо, чого вона стосується: письма, іміджу чи життя чи чогось іншого – воно припасовується до цієї моделі. Це модель формується, звісно, не одразу – на це потрібен час. Наприклад, молодому автору потрібно багато практики, аби він перестав писати як  його улюблений письменник або ж  просто безлико. Можуть пройти роки перш ніж він виробить особистий, характерний для нього та не схожий на інших стиль. І потім, коли ми сідаємо писати новий текст, то ми підсвідомо йдемо за цією сформованою моделлю письма. Змінити свій стиль важко, адже просто так почати писати зовсім по-іншому. Хоча, можна відтворити стиль письма іншого автора, та це вже буде стилізацією, та й вона, якщо немає якоїсь особливої мети і мандрує з твору в твір, стає звичайним епігонством.  Та про неї пізніше. Отож на основі вище сказаного можна узагальнити особисто моє поняття стилю – це поступово сформована, стійка модель якою ми керуємося та на яку покладаємося. Звернімося до етимології – очевидно, що поняття «стиль» пішло від латинського  «stylus», що означає «паличка для письма. Проте, я ще натрапила на слово «шкиль» – що означає «манера», «зразок», таке значення підтверджує мою попередню думку.

Детальніше...

Mother and Mother Earth, beyond comparison! - HubPages

Автор (псевдонім) : Тюлька

груповій формат: Дорослі для дітей

вікова група: для дошкільнят

назва: «Чао, Какао!»

обсяг у сторінках: 17

номінація: п’єса для театру

жанр: пригоди

 

Мені пощастило прочитати чудову, на мій погляд, п’єсу «Чао, Какао!». Ця п’єса вразила мене своєю актуальністю, добротою та доступністю для прочитання як дітей так і дорослих.

Детальніше...

Detective Gaze|探偵ってどんな仕事?興信所との違いは?

Автор (псевдонім) : Парасковія Ямпольська

груповій формат: Дорослі для молоді

вікова група: 12 – 15 років

назва: ЯК НЕ СКУЧНО ПРОВЕСТИ ЛІТО

обсяг у сторінках: 125

номінація: повість

жанр: пригоди

 

Мені пощастило прочитати твір Парасковії Ямпольської «ЯК НЕ СКУЧНО ПРОВЕСТИ ЛІТО», чесно кажучи, мої думки розділилися на два табори.

Детальніше...

Πως βουρτσίζουμε σωστά τα δόντια μας σε 3 λεπτά! - Salvaridi Dental Clinic

 

Рецензія на п’єсу для театру «Зубна втрата» Motanka й Гражулі

Природно, що у кожного з нас, в глибоких закутках підсвідомості, живе страх. Для деяких він ледь помітний, незграбний і трохи набридливий. Інші ж приділяють страхові більшої уваги, від чого той стає пихатим і зарозумілим. Окремими винятками будуть такі люди, котрих страх підсичує з-середини, змушуючи або повністю йому підкорятись, або ж героїчно здолати, виставивши лискучого меча хоробрості увись неба.

Є в цій класифікації й четвертий тип страху, що не піддається загальній характеристиці – дитячий. Чому його неможливо систематизувати?

Детальніше...

Часто ми чули фразу: «Шкільні роки найкращі!» Найбільша іронія криється в тому, що ці слова долинали до нас у дні, які, насправді, краще забути. П. У. Б. Е. Р. Т. А. Т. Перехідний вік —  це час та простір для бою. Тобі доводиться переборювати себе, свій організм, дорослих, однолітків і світову несправедливість. Ця затята кількарічна битва визначає і загартовує тебе та твій характер. Але ось хороша новина: тут ніхто не програє. Усі ми дорослішаємо. Згодом, хтось згадуватиме лише найкращі шкільні дні, дехто забуде їх усі. Але кожен продовжує жити далі, впевнено крокуючи стежиною, якою їх повів пубертат. Адже це роки наших найсильніших гіперфіксацій та найяскравіших фантазій. Якщо в тринадцять років ви не знали напам’ять клички усіх домашніх тварин учасників своєї улюбленої групи, тоді ця книжка не для вас, далі можете не читати.

Детальніше...